Két új quilt

Régóta terveztem már egy-két Radnóti quiltet. Az egyikben az abdai tömegsírban megtalált "könyvecske" mozgatta meg a fantáziámat. Volt ennek egy korábbi variációja, amit aztán szétszedtem, mert nem úgy nézett ki, ahogy gondoltam. Ez a variáció jóval egyszerűbb lett, sok-sok egymásra rakott csík, nagyon sokféle anyag (pamut, len, bársony, selyem, géz, organza, tüll), sokféle szín. Egyes ismerőseim szerint a szín nem túl jó, mert nem a tömegsírra asszociálnak, pedig számomra ez tudatos választás volt. Nem akartam barnákat, szürkéket, és ez a mályvás-lilás jó választásnak tűnt. A Hetedik eclogát nyomtattam ki és vagdostam fel rátétként. Az évszám vízben oldódó fólián gyűrt pamut. A tűzés pedig szögesdrót. A mérete 75x135 cm.

A fejeket kérjük jobbra fordítani, mert valamiért nem azt látni, amit kéne. Pedig a képszerkesztőben elfordítottam. Szóval az óramutatóval ellentétesen kell fordítani.


 A másik kép a Tajtékos ég (angolul Storm Approaching) címet kapta. Nagyon egyszerű, kimondottan ehhez festettem ezt a barnás-fehéres-kékes "parfét". A mérete 96x106 cm.

Itt is gond van a kép szerkesztéssel. Levágtam én a felesleges ajtót és egyebet, de mégis látszik itt. Nem értem.
 Kb. 3 mm távolságban betegre tűztem.


 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kompozíció foltvarróknak: online tanfolyam 2024-ben

Jelbeszéd: a quilt születése képekben

Beszélgessünk a quiltművészetről! : 2024. I. félév